Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkach

Zapytanie ofertowe

 

Sadki, dn. 04.11.2022 r.

Nz.0720.4.2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Sadki, ul.Strażacka 11, 89-110 Sadki, NIP 558-176-28-71, reprezentowana przez Katarzynę Nowak - Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadkach zaprasza do złożenia oferty na:

Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z gminy Sadki na rok 2023

Postępowanie jest prowadzone bez zastosowania ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r., poz.1843 ze zm.), na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.

2 . Przedmiot zamówienia:

1) przedmiotem zamówienia jest zapewnienie schronienia w formie schroniska dla osób bezdomnych kobiet i mężczyzn, których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Sadki na podstawie art. 101. ust 2 i zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 48a ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. . (Dz.U. z 2021 poz. 2268 ze zm.)

2) podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym: standardu podstawowych usług, trzech posiłków dziennie w tym jeden gorący, których koszt należy wliczyć do ceny pobytu wskazanej w formularzu ofertowym: kwalifikacji osób świadczących usługi oraz standardów o jakim mowa w Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz. 896);

3) umieszczenie osoby bezdomnej będzie odbywać się na podstawie skierowania lub indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczenie w schronisku wydanej przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadkach;

4) w wyjątkowych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług w oparciu o dane przekazane telefonicznie lub e-mailem;

5) faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia, będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które będą wymagać schronienia;

6) zamawiający będzie pokrywał koszty pobytu osób skierowanych wyłącznie za czas ich rzeczywistego pobytu w placówce, gdy pobyt osoby bezdomnej w schronisku nie obejmuje pełnego miesiąca – wynagrodzenie Wykonawcy stanowiło będzie iloczyn dni faktycznego pobytu oraz dobowej stawki za pobyt wynikającej ze złożonej oferty.

2. Miejscem realizacji usługi jest miejsce udzielenia schronienia.

3. Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.


 

4. Wymagania:

1) w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalność w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę;

2) wykonawca musi spełniać warunki lokalowe, które spełniają standardy sanitarno – epidemiologiczne i przeciwpożarowe oraz standardy określone w Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r., poz. 896);

3) zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli pod względem zgodności usługi z ofertą, utrudnienie lub uniemożliwienie kontroli bądź negatywny wynik kontroli będzie podstawą do wypowiedzenia umowy;

4) opis sposobu obliczania ceny:

  • wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę za jedną dobę usługi, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez zamawiającego – zgodnie z drukiem oferty, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania (załącznik nr 1 – „Oferta”)

5. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena za jedną dobę usługi zaoferowana przez oferenta, w przypadku dwóch ofert o jednakowej cenie zostanie wybrana oferta w najbliższej odległości od Sadek.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

7. Miejsce i termin złożenia ofert : ofertę proszę sporządzić na załączonym formularzu (załącznik nr 1)

  • złożyć osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Ignacego Tomyślaka 37, 89-110 Sadki,

  • przesłać na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkach, ul. Ignacego Tomyślaka 37, 89-110 Sadki, (decyduje data wpłynięcia oferty do Ośrodka),

  • mailowo na adres: gops@sadki.pl, do dnia 30.11.2022 roku.

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Katarzyna Nowak – kierownik GOPS w Sadkach, w przypadku nieobecności Kierownika – Pani Joanna Lipińska.

9. Warunki płatności: Zapłata należności za zrealizowane świadczenia w danym miesiącu następować będzie w terminie 14 dni od dnia złożenia przez wykonawcę faktury w formie przelewu na wskazane przez niego konto bankowe. Do faktury Wykonawca dołączy zestawienie danej placówki zawierające ilość osób korzystających z usługi, ilość dni, w które świadczona była usługa w danym miesiącu,  jednostkową cenę za jeden dzień usług, ogólną kwotę obciążenia.

10. Podpisanie umowy nastąpi niezwłocznie po wyborze oferenta.

11. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwanej „ustawą Pzp”

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkach, ul. Ignacego Tomyślaka 37, 89-110 Sadki, zwany dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji opisanego w art. 2 pkt 7a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

  4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz innych przepisów prawa.

  5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

  1. podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;

  2. podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające;

  3. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
    w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.

  1. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.

  3. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:

  1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym, gdyby wykonanie tego obowiązku przez Zamawiającego, wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanie nazwy lub daty postępowania (zakończonego postępowania) o udzielenie zamówienia1.

  2. prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych - przy czym skorzystanie przez Panią/Pana, z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp2 ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników3.

  3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:

  1. gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,

  2. jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,

  3. Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

  4. Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu

- przy czym, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu4, a nadto od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych spowoduje ograniczenie przetwarzania tych danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO5.

  1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:

  1. prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;

  2. prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

  3. prawa do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych skutkuje konsekwencjami określonymi w przepisach Pzp, w szczególności wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia, w myśl art. 24 ust. 1 pkt 12 Pzp.

  3. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.


 

Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), informujemy iż:

  • w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

  • skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

  • wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

 Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sadkach

Katarzyna Nowak

1 Zob. art. 8a ust. 2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy Pzp.

2 Zob. art. 8a ust. 3 ustawy Pzp.

3 Zob. art. 97 ust. 1b ustawy Pzp.

4 Zob. art. 8a ust. 4 ustawy Pzp.

5 Zob. art. 96 ust. 3b ustawy Pzp.

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Maj 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

KONTAKT

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w  Sadkach
​ul. Ignacego  Tomyślaka  37,
89-110  Sadki
adres mail: gops@sadki.pl
tel.  523859055,
tel. kom. 697977864 lub 609354091
 

Imieniny